fa-IRen-US

Blog

یک روش سازگار با محیط زیست در تهیه مواد جاذب زیستی بر اساس کربوکسی متیل سلولز
amir mirshafiei
/ Categories: articles

یک روش سازگار با محیط زیست در تهیه مواد جاذب زیستی بر اساس کربوکسی متیل سلولز

اخیراً با پیشرفت فناوری ، مواد جدیدی وارد بازار می شود که کاربردهای گوناگونی دارد و نیازهای جوامع را در زمینه های کشاورزی ، دارو ، رهاسازی و کنترل دارو ، لوازم آرایشی ، تصفیه فاضلاب صنعتی و آلاینده های محیطی برآورده می کند.

آلودگی محیط توسط Entwala یکی از مهمترین آنهاست نگرانی دانشمندان محیط زیست در دهه گذشته. پلیمرها آبگریز نامحلول در آب با قابلیت جذب جاذب ، یکی از مواد جدید در کنترل و حذف مواد افزودنی در نظر گرفته شده است.
در این مطالعه، پودر کربوکسی متیل سلولز (CMC 82٪ و /) با خلوص 2٪0
استفاده شد. هدف از تولید غذای فوق العاده روزاسه / درجه جایگزینی 5
باتوم زیست محیطی و سازگار با محیط زیست. ابتدا یک تور به من بدهید
عدم حلالیت پودر CMC در طیف وسیعی از دما و زمان مورد آزمایش قرار گرفت 180 درجه سانتیگراد و بوته ها ، 125 ، که ترکیبی از دما 165 است
60 و 45 دقیقه انتخاب شد. ظلم ، قدرت ، نظم زمان خود تا 90 خصوصیات هر یک از شرایط اصلاح حرارتی وزن شده و با آب مخلوط می شود 5 ، 3 ، 5 ، 2 ، 0 ، 5 ، 0 ، 3 ، 0 عامل اتصال اسید بتا سیتریک 1 ، 15 و 20 درصد وزن پلیمر نمونه اصلاح نشده ، کنترل و اصلاح حرارت اضافه شد. موارد زیر نمونه هایی از نظر شرایط هستند ، زمان و دمای خشک شدن را مشخص کنید. نمونه های تولید شده تحت آزمایش چای کیسه ای ، حساسیت به یون ، جذب تحت بار ، تغییر شکل و اندازه ناودان زمان تورم مورد ارزیابی و ارزیابی قرار گرفت.
نتایج نشان داد که واژه آناتومی حرارتی با موفقیت نیاز به استفاده از اتصال متقاطع را برطرف کرد ، به گونه ای ساخته شده است که حداکثر مقادیر جذب در تمام آزمایشات مورد آزمایش قرار گیرد در مقادیر کم ، افزودن عامل اتصال عرضی مشاهده شد.
Previous Article تهیه نانوبلورهای سلولزی از سلولز آلفا و بهینه سازی شرایط تولید آن
Next Article بررسی تأثیر سلولز پلی یونی (PAC) بر هدر رفت گل حفاری
Print
12195 Rate this article:
1.0
Please login or register to post comments.

Theme picker

قدرت گرفته از: آریا پورتال