fa-IRen-US

Blog

بررسی استفاده از نانولوله های کربنی چند لایه (MWCNTs) و ذرات ریز کریستالی سلولزی در تولید نانوکامپوزیت های چوب و پلاستیک
amir mirshafiei
/ Categories: articles

بررسی استفاده از نانولوله های کربنی چند لایه (MWCNTs) و ذرات ریز کریستالی سلولزی در تولید نانوکامپوزیت های چوب و پلاستیک

امروزه کامپوزیت های پلاستیکی چوب به طور گسترده ای به عنوان مواد مهندسی در صنایع مختلف مانند خودرو ، هوافضا ، ساختمان سازی و غیره استفاده می شود.

در این مطالعه ، استفاده از نانولوله های کربنی چند جداره و ذرات سلولز ریز کریستالی در ساخت نانوکامپوزیت های چوبی پلاستیک (MWCNT) در نظر گرفته شده است.
اثرات اندازه ذرات ریز کریستالی سلولز و نانولوله های کربنی چند لایه خواص مکانیکی و ریخت شناسی کامپوزیت های چوب نانو پلاستیک مورد مطالعه قرار گرفته است.
در این مطالعه استفاده از ذرات ریز کریستالی 1.2 و 5 / سلولز با آرد چوب در دو سطح طول 20 و 50 میکرون و درصد نانولوله های کربنی چند جداره در سطح صفر ، 5 درصد کامپوزیت های چوب پلاستیکی در نظر گرفته شد.
نتایج نشان می دهد که خواص مکانیکی در کامپوزیت ها با طول 501 superior نسبت به سایر درمانها برتر بود.
همچنین / ذرات ریز بلوری ریز بلور با نانولوله های کربنی در سطح 5 نتایج تجربی نشان داد که استفاده از ذرات سلولز ریز کریستالی باعث بهبود خواص حرارتی در طی فرآیند اختلاط در مرحله می شود.
سطحی شده و باعث ایجاد ارتباط بهتر بین الیاف و ماتریس شده است. خواص مکانیکی نانو کامپوزیت ها با استفاده از عکاسی.
Previous Article خواص مکانیکی و نهایی مواد استات سلولز تزریق شده/ پلاستیک ساز
Next Article تأثیر جایگزینی کربوکسی متیل سلولز با صمغ ایرانی بر خواص کیفی سس مایونز
Print
10595 Rate this article:
No rating
Please login or register to post comments.

Theme picker

قدرت گرفته از: آریا پورتال